Як настроїти поштову скриньку?

Поштова скринька призначена для отримання та передачі електронних листів. Кожна поштова скринька має email-адресу у вигляді "<ім'я скриньки>@<доменне ім'я>". Наприклад, "mail@example.com".

Щоб створити поштову скриньку:

  1. Перейдіть до ДомениПоштові домени → СкринькиСтворити або, якщо в ISPmanager створена хоча б одна поштова скринька, у Облікові записи → Поштові скриньки.
  2. Вкажіть Ім'я поштової скриньки. В імені можна використовувати символи латинського алфавіту в нижньому регістрі, цифри, тирі та крапку.
  3. Виберіть поштовий домен, у якому буде створено скриньку.
  4. Щоб створити додаткові імена для скриньки в цьому ж поштовому домені, вкажіть їх у полі Псевдоніми. Листи, отримані на адреси псевдонімів, надсилатимуться на основне ім'я.
  5. Вкажіть Пароль для доступу до поштової скриньки та її Підтвердження.
  6. Вкажіть Максимальний розмір дискового простору, який може містити вміст поштової скриньки. При перевищенні максимального розміру вхідні листи відхилятимуться.
  7. Щоб надсилати отримані листи на інші ваші адреси електронної пошти, вкажіть їх у полі Надіслати копії листів на e-mail. Щоб видалити оригінали листів з поштової скриньки, увімкніть опцію Не зберігати в скриньку.
  8. Увімкніть додаткові опції. Вони доступні лише тоді, коли відповідна опція увімкнена для поштового домену.
  9. Якщо потрібно, вкажіть Примітку. Воно відображається у списку скриньок → стовпчик Властивості.
  10. Натисніть OK.
Ця відповідь вам допомогла? 164 Користувачі вважають це корисним (728 Голосів)