Редакція від 19.12.2024 року
ТОВ "ДатаДинаміка", що є оператором з надання, іменоване надалі "Оператор", в особі директора підприємства Ребрій Анастасії Федорівни, що діє на підставі Статуту, керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України пропонує необмеженому колу осіб укласти договір про надання телекомунікаційних послуг. Відповідно до статей 638, 642 Цивільного кодексу України, якщо Ви згодні з умовами (акцептом) даного публічного договору, Ви маєте пройти реєстрацію (надати свої реквізити) та провести оплату послуг. У цьому випадку договір вважатиметься укладеним, а наша фірма такою, що взяла на себе зобов'язання надавати послуги, зазначені в предметі цього Договору.
Цей Договір може бути укладений в один із таких способів:
а) Шляхом підписання додаткової угоди до договору, що був укладений з Оператором до моменту опублікування цього Публічного договору;
б) Шляхом попереднього проходження Абонента атестації у Адміністратора та оплати Абонента першого рахунку, виставленого Оператором, за допомогою розрахункового рахунку,
що містить реквізити, які дозволяють ідентифікувати Абонента,
а саме — ідентифікаційний код для фізичної особи або код ЄДРПОУ для юридичної особи. Оператор самостійно несе відповідальність за достовірність зазначеної інформації.
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Оператор надає телекомунікаційні послуги
(далі Послуги) споживачам (далі Абонентам), а саме:
A) послуги віртуального хостингу (оренда
дискового серверного простору);
B) послуги з реєстрації доменних імен;
C) Консультування з вищевказаних питань;
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Укладаючи Договір, Абонент підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений та згоден з його умовами, а також, у разі, якщо Абонент є фізичною особою-підприємцем,
він дає дозвіл на обробку Оператором своїх персональних даних з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також
для отримання рахунків, актів та інших документів, у тому числі підписаних за допомогою електронного цифрового підпису.
Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом наступних п’яти років після закінчення його дії.
Знищення персональних даних є підставою для розірвання Договору і виконується на підставі письмової (паперової) заяви Абонента.
У такому випадку, Договір розривається з дати, зазначеної у відповідному повідомленні Оператора. Крім цього, укладенням цього Договору Абонент підтверджує, що він
повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних» про мету збору даних, а також про те, що його
персональні дані передаються юридичній особі ТОВ «ДатаДiнамика» з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Абонент також погоджується з тим, що Оператор має право надавати доступ і передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Абоненту, не змінюючи при цьому мету обробки персональних даних (наприклад, при реєстрації доменного імені).
Обсяг прав Оператора як суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.
1.1 У разі надання Послуг віртуальних серверів (хостингу):
1.1.1. можливість організації електронної пошти з об'ємом інформації, що зберігається в кожний момент часу в межах квоти, передбаченої тарифним планом;
1.1.2. можливість використання всіх доступних програм
і функцій, доступ до статистики відвідувань;
До Послуг не входить надання можливості
приймання-передавання електронних повідомлень Абонента в офісі Оператора,
налагодження або діагностика персонального комп'ютера, модему та програмного
забезпечення Абонента як в офісі Оператора, так і з виїздом до Абонента, а
також навчанні навичкам роботи в мережі Інтернет.
1.1.4. Оператор надає обчислювальні ресурси з лімітами на навантаження, згідно з обраним Абонентом тарифним планом
1.2 У разі надання Послуг реєстрації доменних імен у мережі Інтернет:
1.2.1 Реєстрація доменних імен
та їх підтримка на первинному і вторинному сервері імен DNS;
1.2.2 Оператор сприяє у
проведенні реєстрації доменного імені адміністраторами регіональних зон України
та іншими організаціями, які реєструють.
1.2.3 За сприяння Абоненту в
реєстрації доменного імені Оператор не несе відповідальності за строки та
можливі затримки в реєстрації, пов'язані з технологічними особливостями
організації, що реєструє. Також Оператор не відповідає за відмову організації,
що реєструє, у реєстрації домену з будь-яких причин, які не суперечать її
внутрішньому Регламенту.
1.2.4 Нове доменне ім'я
реєструється в тому випадку, якщо виконані всі необхідні умови, правила та
норми його реєстрації, зокрема:
- на момент реєстрації таке доменне ім'я вільне;
- не порушуються
загальноприйняті морально-етичні норми;
- у заявці зазначено
повну та коректну інформацію, необхідну для реєстрації;
- дотримано правил цієї
доменної зони.
1.2.5 Права на доменне ім'я
(імена), що реєструється (реєструються), передаються Абоненту на весь строк дії
договору, за умови внесення відповідної плати в порядку, передбаченому Розділом
3 цього договору.
1.2.6 Абонент гарантує, що на
момент укладення цього договору за наданою ним інформацією ні реєстрація
доменного імені, ні порядок його використання не порушують права
інтелектуальної власності третіх осіб.
1.2.7 За зареєстрований домен
(домени) за цим договором повернення грошових коштів не відбувається в жодному
разі.
1.2.8 Абонент погоджується з
розглядом будь-яких спорів, що виникають щодо доменних імен, згідно з
положеннями цього договору.
1.3. У разі надання послуг
оренди виділеного сервера до послуг належить:
- надання Оператором
Абоненту інформаційно-технічних Послуг з використанням обладнання (виділений
фізичний сервер) Оператора в мережі Інтернет, який розташований на технічному
майданчику Оператора;
- підключення сервера до
мережі Інтернет;
- підключення його до
мережі безперебійного електроживлення 220 V 50 Гц
1.4.
У разі надання послуг апаратного хостингу (колокейшн) до послуг належить:
- розміщення обладнання Абонента на технічному майданчику Оператора;
- підключення сервера до
мережі Інтернет;
- підключення його до
мережі безперебійного електроживлення 220 V 50 Гц
2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
2.1 Обов'язки Оператора:
2.1.1 Вести свою
діяльність відповідно до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг,
затверджених постановою КМУ від 11.04.2012 року № 295 (далі - Правила
телекомунікаційних послуг), та інших нормативно-правових актів України в
телекомунікаційній сфері.
2.1.2 Надавати послуги за
встановленими значеннями показників якості відповідно до нормативних документів
у сфері телекомунікацій, договору, умов надання послуг з дотриманням вимог
Правил телекомунікаційних послуг та інших нормативно-правових актів.
2.1.3 Надавати Послуги
відповідно до обраного Абонентом тарифного плану та гарантувати спроможність орендованого
обладнання для надання Послуг Абоненту відповідно до обраного тарифу, протягом
усього періоду дії цього Договору за умови виконання Абонентом усіх своїх
обов'язків.
2.1.4 Не пізніше ніж за 24
(двадцять чотири) години попереджати Абонента про проведення профілактичних і
ремонтних робіт, розсилаючи попередження на електронну пошту Абонента.
2.1.5. Публікувати офіційні
повідомлення, пов'язані з обслуговуванням Абонента зміною тарифів на оплату, на
сайті Оператора - www.Hosting.UA
2.1.6. Оператор не має права
втручатися в діяльність Абонента з приводу його роботи в межах наданих Послуг.
2.1.7 При наданні послуг колокейшн на
запит Абонента інформувати про перелік сертифікованого обладнання, яке можна
підключати до телекомунікаційної мережі загального користування (на запит
абонента);
2.1.8 Попереджувати абонентів
про скорочення переліку послуг, призупинення або припинення надання послуг,
відключення їх кінцевого обладнання у випадках та порядку, встановлених
Правилами телекомунікаційних послуг і договором, у тому числі у разі несплати
за послуги;
2.1.9. Вести облік обсягу та
вартості наданих послуг за кожним видом окремо та забезпечення його
достовірності;
2.1.10. Забезпечувати
правильність застосування тарифів та своєчасного інформування споживача про їх
зміну (за сім днів до дати введення в дію);
2.1.11 Вжити відповідно до
законодавства заходів щодо забезпечення таємниці інформації, що передається
телекомунікаційними мережами, конфіденційності інформації про абонента та
послуги, які він отримав або замовляв, за винятком випадків, що передбачені п.
6.5 цього Договору та чинним законодавством України.
2.1.12. Надати Абоненту
відомості про надані йому послуги у вигляді активаційного листа із зазначенням
облікового імені (логіна та номера облікового запису) і пароля, на адресу
електронної пошти Абонента, зазначену ним під час реєстрації.
2.1.13. При наданні послуг оренди
виділених серверів і колокейшн, підключити обладнання до порту мережі Оператора
і забезпечити безперебійну роботу обладнання та надання енергоживлення до
обладнання.
До обов'язків
Оператора не входить:
2.1.15 Відшкодування
шкоди, заподіяної Абоненту третіми особами в результаті користування Послугами,
які надаються Оператором. Також Оператор не несе відповідальності за шкоду,
заподіяну Абонентом третім особам у результаті отримання та використання
Послуг.
2.1.16. Відповідати за
будь-які пошкодження, що були нанесені Абоненту внаслідок використання мережі
Інтернет, зокрема втрату даних унаслідок затримок, відсутності доставки,
помилкової адресації або переривання Послуг, що виникли як наслідок
користування мережею Інтернет або внаслідок помилок Абонента.
2.1.17. Оператор жодним чином
не контролює та не відповідає за зміст та якість інформації, що передається
Абонентом мережею Інтернет та яка розміщена на обладнанні Абонентом.
2.1.18. Будь-яку інформацію,
отриману з мережі Інтернет, Абонент використовує на власний ризик. Оператор не
несе відповідальність за точність і якість інформації, яка була отримана за
допомогою наданих ним Послуг.
2.2. Обов'язки Абонента:
2.2.1 Самостійно стежити за білінг-періодом послуги, що надається,
своєчасно оплачувати за її подовження або свідомо повідомляти про небажання її
подовження
2.2.2 Своєчасно та в повному обсязі
оплачувати Послуги Оператора відповідно до обраного тарифного плану. Абонент
зобов'язаний оплачувати Послуги Оператора тільки від особи, що була вказана при
реєстрації в контактній або білінговій інформації. Абонент зобов'язується
самостійно ознайомлюватися з інформацією про умови обслуговування та тарифи на
веб-сайті Оператора www.Hosting.UA;
2.1.3. Використовувати Послугу доступу до
мережі Інтернет, дотримуючись вимог чинного законодавства та положень цього
Договору;
2.1.4. Виконувати вказівки спеціалістів
Оператора для коректного використання Послуг та глобальної мережі Інтернет;
2.1.5. Дотримуватися встановлених
Оператором правил доступу до обладнання;
2.1.6 Самостійно вживати всіх необхідних
заходів для забезпечення безпеки інформації, що передається через мережу
Інтернет та яка розміщена на сервері Абонентом;
2.1.7 Не перекладати на
Оператора відповідальність за збитки будь-якого плану, понесені Абонентом або
третіми особами при користуванні Послугами Оператора;
2.1.8. Дотримуватися Правил отримання
телекомунікаційних Послуг, зокрема:
- не проводити дій,
спрямованих на обмеження або перешкоджання в доступі іншим користувачам до
Послуг, а також здійсненню спроб несанкціонованого доступу до ресурсів
Оператора та до інших систем, які доступні через мережу Інтернет;
- не розсилати через
мережу Інтернет будь-яку інформацію, яка суперечить вимогам законодавства
України або нормам міжнародного права;
- не публікувати та не
передавати жодної інформації або програмного забезпечення, які містять у собі
комп'ютерні віруси або інші компоненти, що прирівнюються до них;
- не здійснювати дій,
спрямованих на те, щоб надсилати, публікувати, передавати, відтворювати,
надавати або в будь-якому вигляді використовувати інформацію, програмне
забезпечення або інші матеріали, повністю або частково отримані за допомогою
Послуг (якщо це не дозволено власником подібної інформації, програмного
забезпечення або іншої продукції), за умови наявності письмової вимоги власника
такої інформації щодо обмеження перерахованих дій;
- не надсилати
електронні повідомлення комерційного та іншого характеру, неузгоджені (за відсутності
запиту) заздалегідь з їхнім одержувачем, а також у разі порушення Норм
користування мережею, прийнятих робочою групою Відкритого Форуму
Інтернет-Сервіс-Провайдерів, за наявності письмової заяви одержувача такої
розсилки;
- не публікувати та не
передавати через мережу Інтернет будь-яку інформацію, яка суперечить чинному
українському або міжнародному законодавству. Зокрема, це стосується до:
інформації, яка закликає до:
- повалення
конституційного ладу;
- порушення територіальної цілісності України;
- пропаганді війни;
- розпалювання расової,
національної, релігійної ворожнечі;
- вчинення терористичних
актів.
- інформація, яка
містить зазначені нижче елементи, що суперечать, зокрема, Закону України
"Про захист суспільної моралі" від 20 листопада 2003 року:
- жорстокість;
- насильство;
- порнографія;
- продукція еротичного
змісту;
- цинізм;
- приниження людської честі та
гідності.
Порнографія -
вульгарно-натуралістична, цинічна, непристойна фіксація статевих актів,
цілеспрямована, спеціальна демонстрація геніталій, антиетичних
сцен статевого акту,
сексуальних збочень, замальовок з натури, що не відповідають моральним
критеріям, принижують честь і гідність людини, спонукаючи
негідні інстинкти.
Продукція
порнографічного характеру - будь-які матеріальні об'єкти, предмети, друкована,
аудіо-, відеопродукція, у тому числі реклама, повідомлення і
матеріали, продукція
засобів масової інформації, змістом яких є детальне зображення анатомічних і
фізіологічних деталей сексуальних
дій або які містять
інформацію порнографічного характеру.
- заборонено публікувати
або передавати через мережу Інтернет інформацію порнографічного та еротичного
змісту, яка знаходиться на межі з порнографічним, на думку Оператора;
- не розміщувати або не запускати PROXY, VPN або тунелі;
- не замовляти і не
пропонувати розсилку спаму, зокрема з метою реклами;
Спам - це не замовлені
попередньо споживачами електронні текстові та/або мультимедійні повідомлення,
які або є масовими, або в яких не є масовими.
наведені достовірні
відомості про повну назву, власну поштову або електронну адресу Абонента або
відправника цих повідомлень, або наступне
отримання яких споживач
не може припинити шляхом інформування про це Абонента або відправника, крім
повідомлень оператора, провайдера щодо
надання послуг;
- не розсилати спам,
зокрема з метою реклами;
- не вчиняти та не сприяти вчиненню будь-яких дій, які перешкоджають роботі
інших Абонентів Послуг або нормальному функціонуванню
обладнання Оператора, зокрема навантаження сервера понад встановлені
Оператором обмеження для Абонентів у п.1.1.4 цього договору.
- не здійснювати несанкціонований доступ і
нанесення будь-якої шкоди ресурсам Оператора, користувачам Інтернет та інших
мереж, до яких можливий доступ
доступ
через Інтернет;
- інших дій, які суперечать загальноприйнятим
нормам використання ресурсів мережі Інтернет або створюють загрозу цілісності
мережі зв'язку Оператора.
2.1.9. повідомляти в
зазначений у договорі строк, але не менше ніж протягом 10 днів, Оператора про
зміну обов'язкових реквізитів, передбачених у договорі;
2.1.10 При наданні послуг
колокейшн, Абонент має право підключення кінцевого обладнання, тільки того, яке
має документ підтвердження відповідності;
2.1.11. Абоненту
забороняється використовувати кінцеве обладнання для вчинення протиправних дій
або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони
правопорядку;
2.1.12. Не допускати
використання на комерційній основі кінцевого обладнання для надання послуг
третім особам;
2.1. Утримувати в
справному стані кінцеве обладнання;
2.1.14. При наданні послуг колокейшн
повідомляти, в тому числі письмово, за запитом Оператора про тип кінцевого
обладнання, що використовується для отримання послуг;
2.1.15. надавати відповідно
до Закону України "Про захист персональних даних" та розділу 7
Договору згоди Абонента на обробку персональних даних, необхідних для укладення
договору та надання телекомунікаційних послуг;
2.1.16 У разі виявлення
факту поширення спаму, який містить інформацію про ресурс/сайт Абонента,
розміщений на сервері Оператора, Абонент зобов'язується протягом 6 (шести)
годин видалити цей ресурс/сайт.
2.1.17. За домовленістю
сторін інші обов'язки відповідно до законодавства.
2.1.18. Підписувати Договір
та Акт приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), протягом 5 (п'яти)
календарних днів з моменту отримання зазначених документів від Оператора.
2.3. Права Оператора
2.3.1 Вимагати своєчасної оплати Послуги Абонентом згідно з положеннями
Договору.
2.3.2. Тимчасово повністю або частково
припинити надання послуг (окремих їх видів), у тому числі:
- У
разі припинення діяльності Оператором з надання послуг відповідно до
законодавства;
- За ініціативою споживача,
із зазначенням причини такого припинення, з дотриманням строків, зазначених у
п. 8.1 цього Договору;
- У зв'язку із
заборгованістю з оплати послуг понад строк або суму, зазначені в договорі,
відповідно до законодавства, а також закінчення коштів за передплату відповідно
до законодавства та договору, у разі, якщо протягом 3 днів після надсилання
повідомлення про кінцевий строк оплати не надійшло підтвердження про оплату, та
до моменту сплати заборгованості;
- У зв'язку з
проведенням Оператором профілактичних, ремонтних або інших робіт, виконання
яких унеможливлює надання послуг, до моменту відновлення можливості надання
відповідних послуг, повідомивши про це Абонента не пізніше, ніж за 24 години до
їх початку, за допомогою електронної пошти;
- У зв'язку з
виникненням стихійного лиха, надзвичайної ситуації, введенням надзвичайного або
воєнного стану відповідно до законодавства та п. 4.3. Договору;
- Порушення вимог
законодавства щодо експлуатації кінцевого обладнання з боку Абонента, до
моменту відновлення правил експлуатації.
- Якщо Оператор
класифікує будь-які дії, здійснені або виконувані Абонентом або третіми особами
через Послуги, які надані Абоненту за цим Договором, як такі, що завдають або
здатні завдати шкоди Оператору, іншим Абонентам або нормальному функціонуванню
мережі. До таких дій належать ті, що викликані:
- технічними недоліками
обладнання Абонента
- некоректними
налаштуваннями мережевої частини програмного забезпечення Абонента;
- умисними діями Абонента, які заважають нормальному функціонуванню
мережі Оператора або роботі Абонентів Оператора;
- У разі порушення
Абонентом правил отримання телекомунікаційних Послуг, зокрема тих, що зазначені
в п.2.2.8 та інших;
2.3.3 Припинити доступ
до Послуг або розірвати договір в односторонньому порядку без попереднього
повідомлення у разі:
- публікації або
передачі Абонентом будь-якої інформації або програмного забезпечення, які
містять у собі комп'ютерні віруси або інші компоненти, що прирівнюються до них;
- вчинення Абонентом
дій, що тягнуть за собою обмеження доступу інших користувачів до Послуг
Оператора;
- спроб протиправного
доступу Абонента до ресурсів, які доступні в мережі Інтернет;
- - розсилка через мережу
Інтернет будь-якої інформації, яка суперечить вимогам законодавства України або
нормам міжнародного права;
- розсилка спаму або реклама
ресурсів, які підтримуються за допомогою Послуг;
- -нелегального
розміщення та використання інформації, захищеної авторськими правами;
- -будь-яких дій, які
можуть призвести або призвели до збоїв у роботі мережі або телекомунікаційних
служб Оператора;
- розміщення інформації
та розповсюдження реклами, яка суперечить чинному українському або міжнародному
законодавству;
- дій, які завдають
шкоди Оператору або Інтернет-спільноті;
- будь-яких інших
протиправних дій або дій, які суперечать вимогам чинного законодавства України;
- порушення Абонентом
Правил отримання телекомунікаційних Послуг, зазначених у п. 2.2.8. цього
договору;
- -у разі виявлення
Оператором факту надання Абонентом, під час проходження реєстрації, згідно з
пунктом 6.1, а також підпунктом 7.7 цього договору, неповної, неправдивої, неточної інформації.
2.3.4 Оператор
залишає за собою право направляти повідомлення на електронну пошту Абонента,
зазначену ним при реєстрації, про закінчення періоду надання послуги за 3 (три)
дні до дати її закінчення. При цьому з моменту відправки даного електронного
повідомлення Оператором, Абонент вважається попередженим.
2.3.5 Після
закінчення 48 (сорока восьми) годин після відмови Оператора від надання Послуг
Абоненту або розірвання Договору автоматично видалити всю інформацію, яка
належала Абоненту. Протягом цих 48 (сорока восьми) годин Оператор у повному
обсязі зберігає всю інформацію та документи, що надані йому Абонентом з метою
делегування доменних імен.
2.3.6 При підвищених
потребах Абонента до апаратних та інших ресурсів, що надаються в рамках замовленого обслуговування, зокрема
порушення Абонентом п.1.1.4 цього Договору, Оператор залишає за собою право
запропонувати Абоненту перехід на інший тарифний план, а в разі відмови Абонента
- припинити його обслуговування без повернення грошей і розірвати цей Договір в
односторонньому порядку.
2.3.7. Оператор має
право змінювати умови оплати цього договору (у тому числі умови оплати). Датою
набрання чинності змін цього
договору є дата їх публікації на
офіційному веб-сайті Оператора www.Hosting.UA.
2.3.8. Оператор залишає за собою право негайно припинити надання Послуг і
розірвати Договір у разі невиконання Абонентом п. 2
.2
.8. цього Договору. 2.2.8. цього Договору.
2.3.9 При наданні послуг
колокейшн Оператор залишає за собою право на підключення та/або відключення
підключеного до телекомунікаційної мережі кінцевого обладнання Абонента у разі
відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних
документів у сфері телекомунікацій, а також в інших випадках, визначених
законодавством.
2.3.10. Усі ліцензії,
придбані в Оператора за цим Договором, належать виключно Операторові та не
підлягають перенесенню на IP-адреси, які йому не належать.
2.4. Права
Абонента:
2.4.1 Вимагати від
Оператора своєчасного та якісного надання Послуг відповідно до умов цього
договору.
2.4.2. Отримувати від Оператора консультації та інформацію в
обсязі, необхідному для користування Послугами.
2.4.3 Змінювати
Адміністративний контакт доменного імені (Admin-C) в доменних зонах першого та
другого рівня. Вартість зміни становить 200 (двісті) гривень.
2.4.4 Повернення від
Оператора невикористаної частини коштів у разі відмови від передоплати послуги
у випадках та порядку, визначених Правилами телекомунікаційних послуг.
Поверненню підлягає тільки невикористана Абонентом сума
2.4.5 Дострокового розірвання
договору на письмову вимогу за умови попередження ним Оператора не пізніше ніж
за 30 календарних днів;
2.4.6 Несплата послуг за
весь час пошкодження телекомунікаційних мереж і технічних засобів, що призвело
до тимчасового припинення надання послуг у разі порушення Оператором граничних
строків усунення пошкодження та виникло не з вини Абонента, з дати реєстрації
Оператором відповідної заяви (усної або письмової);
2.4.7 Відшкодувати шкоду,
заподіяну внаслідок невиконання або неналежного виконання Оператором
обов'язків, передбачених договором або законодавством;
2.4 2.4.8 Відмовитися від
послуг у порядку, встановленому договором;
2.4.9. на обмеження
оператором, провайдером доступу до окремих видів послуг і технічних можливостей
оператора, провайдера в установленому законодавством порядку.
2.4.10. Безкоштовно
видалити (повністю або частково) за письмовою заявою відомості про нього з
електронних баз даних інформаційно-довідкових служб Оператора;
2.4.11. Переоформити за
письмовою заявою договір на іншого абонента з початку нового білінг-періоду;
2.4.12. Використовувати
власні засоби обліку обсягів отриманих послуг за умови їх відповідної
сертифікації згідно з чинним законодавством.
2.4.13 Змінювати білінговий
період виділеного сервера тільки після закінчення білінг-періоду. Можливість і
вартість такої зміни розглядається Оператором у кожному випадку окремо,
відповідно до тарифів.
2.4.14 У разі виникнення
питань щодо надання послуг до Оператора, побажань, заяв або скарг відповідно до
ЗУ "Про захист прав споживачів" та інших нормативно-правових актів,
звернутися особисто в усній або письмовій формі до офісу Оператора, та за
номерами телефонів, поштовими або електронними адресами, що зазначені в розділі
10 Договору.
2.4.15. Оскаржити
неправомірність дій Оператора згідно із законодавством;
2.4.16. Інші права, які
не суперечать законодавству.
3. ТАРИФИ, ВАРТІСТЬ
ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
3.1 Розрахунки за
послуги здійснюються за тарифами, затвердженими відповідно до законодавства.
Абонент має право обрати тарифні плани,
тарифи на послуги, що встановлюються Оператором, та отримати інформацію про
зміну тарифів на надання послуги.
3.2. Умови оплати за послуги
повинні бути деталізовані за видами оплат, які нараховуються Абоненту за
отримані послуги. У разі надання пакету послуг одиниця тарифікації має бути
визначена для кожного виду послуг, що входить до пакету. Вартість Послуг
визначається відповідно до тарифних планів, опублікованих на веб-сайті
Оператора - www.Hosting.UA. Абонентська плата та
ціни на Послуги зазначаються в національній валюті України.
3.3. Оператор має право в
односторонньому порядку переглядати ціни на Послуги та запроваджувати новий
тарифний план, попередивши Абонента не менше ніж за сім днів до дати набрання
змінами чинності. Датою набрання чинності нового тарифного плану є дата його
публікації на офіційному веб-сайті Оператора - www.Hosting.UA. Зміна вартості Послуг
не поширюється на Послуги, які оплачені Абонентом до введення в дію нових
тарифів.
3.4. Послуги надаються за умови
наявності позитивного балансу на особовому рахунку (акаунті) Абонента. Абонент
зобов'язаний самостійно стежити за настанням негативного балансу на своєму
особовому рахунку (акаунті).
3.5. Умовою надання послуг Абоненту
є його 100% передоплата обраної послуги в національній валюті України протягом
3 (трьох) календарних днів після підписання цього договору та/або виставлення
рахунку, відповідно до тарифів, зазначених на сайті, або з моменту проходження
реєстрації на офіційному сайті Оператора. Тривалість розрахункового періоду
визначається для кожного тарифного плану окремо (місяць, три місяці, шість
місяців, один рік). Відлік трьох днів здійснюється з моменту відправлення
Оператором письмового повідомлення на електронну адресу Абонента, вказану ним
при реєстрації.
3.6. Оплата може бути здійснена в
готівковій формі в касу Оператора або в безготівковій формі шляхом
перерахування грошових коштів на поточний рахунок Оператора в будь-якому
відділенні банків України. Також можливий платіж за допомогою кредитних карток
VISA. При оплаті через банк Абонент зобов'язується вказати в платіжному
документі тарифний план і своє облікове ім'я (login), вказане ним при
реєстрації. Оператор має право не надавати
Послуги в разі, якщо в призначенні платежу, зарахованого на розрахунковий
рахунок Оператора, не вказані тарифний план і облікове ім'я (login) Абонента,
до моменту підтвердження даної оплати від Абонента.
3.7. Спірні питання щодо оплати
послуг Оператора без надання квитанцій не розглядаються. Квитанція є
підтвердженням наявності між Абонентом та Оператором правовідносин відповідно
до цього Публічного договору.
3.8. Абонент самостійно несе
відповідальність за вірність здійснюваних ним платежів. У разі зміни,
банківські реквізити Оператора публікуються на офіційному веб-сайті Оператора.
З моменту публікації нових реквізитів на офіційному веб-сайті Оператора Абонент
самостійно несе відповідальність за здійснення платежів, проведених за
застарілими реквізитами.
3.9. При безготівковому розрахунку
факт оплати Послуги вважається підтвердженим, а особовий рахунок Абонента -
відкритим, після надходження відомостей з банку про зарахування грошей на
рахунок Оператора.
3.10 Оплата, здійснена в
безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок
Оператора, не від особи, що вказана під час реєстрації в контактній або
білінговій інформації, не зараховується на особовий рахунок Абонента.
3.11 Виконання послуг
підтверджується Актом приймання-передачі наданих Послуг (виконаних робіт), який
Абонент зобов'язаний підписати протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту
його отримання. Сторони домовилися, що через специфічність Послуг, що
надаються, Послуги та виконані роботи слід вважати наданими та виконаними
належним чином з моменту відправлення активаційного листа, із зазначенням
облікового імені та пароля, на адресу електронної пошти Абонента, вказану ним
під час реєстрації. У разі якщо Абонент має претензії до наданих послуг, він
надсилає свої претензії в письмовій
формі на поштову адресу Оператора, або на адресу електронної пошти: sales@hosting.ua протягом 12
(дванадцяти) годин з моменту отримання Акта приймання-передачі наданих послуг.
3.12 Протягом 30 (тридцяти)
календарних днів з дати утворення негативного балансу на особовому рахунку
Абонента облікове ім'я (Login) Абонента та інформація зберігаються за
Абонентом. Після закінчення цього строку всі дані Абонента автоматично
видаляються без можливості відновлення.
3.13 У разі надання Послуг оренди виділеного сервера, якщо Абонент не сплатить рахунок протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту укладення цього договору та/або виставлення рахунку, згідно з п. 3.5. договору, надання Послуг буде припинено (заблоковано) до моменту оплати рахунку. Вартість кожної реактивації сервера, яка може бути здійснена протягом 4 (чотирьох) днів після блокування Послуги, становить 200 (Двісті) гривень.У разі затримки платежу за виставленим рахунком, за послугу Апаратний Хостинг, стягується додаткова плата 5% від суми рахунку за послугу.
3.14 Відсутність доступу, погана
якість і довгий час відгуку окремих вузлів або ресурсів глобальної мережі
Інтернет, що адмініструються третіми сторонами, не є перервами в наданні
Послуги за Договором і оплачуються відповідно до тарифів.
3.15 У кожному з випадків
розірвання Договору передоплата за Послуги, надані належним чином, у розумінні
п. 3.11 цього Договору, Абоненту не повертається. Повернення від Оператора
невикористаної частини коштів у разі відмови від передплати здійснюється у
випадках та порядку, визначених Правилами телекомунікаційних послуг та цим
Договором.
3.16 Повернення невикористаної
частини коштів здійснюється на підставі письмової заяви Абонента, із
зазначенням у ній банківських реквізитів, та копій документів, що підтверджують
особу платника (паспорт та ідентифікаційний код Абонента) та факт сплати замовлених
послуг.
3.17 Встановлені законодавством
пільги надаються з дня звернення Абонента та пред'явлення документів, що
засвідчують право на пільги.
4.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
4.1 Відповідальність Оператора:
4.1.1 Оператор не несе відповідальності
за якість каналів зв'язку загального користування, за допомогою яких
здійснюється доступ до Послуг.
4.1.2 Оператор не несе
відповідальності за відсутність доступу, погану якість і тривалий час відповіді
окремих вузлів або ресурсів глобальної мережі Інтернет, які адмініструються
третіми сторонами. Випадки такої відсутності доступу не є перервами в наданні
Послуг за Договором.
4.1.3 Оператор не несе
відповідальності за будь-які витрати або збитки, прямим або непрямим шляхом
понесені Абонентом під час користування Послугами, а також за збиток і шкоду,
що завдано Абоненту третіми особами внаслідок споживання послуг, які надаються
Оператором.
4.1.4 Оператор звільняється
від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, якщо
таке невиконання мало місце внаслідок дії форс-мажорних обставин (обставин
непереборної сили), як зазначено в п. 4.5 нижче, викрадення або пошкодження
зловмисниками ліній і станційних споруд або з вини Абонента.
4.1.5 Оператор не несе
відповідальності за збереження і правове забезпечення інформації, що
знаходиться на сайті (сайтах) або в базі даних і FTP Абонента.
4.1.6 Оператор не несе
відповідальність за сповіщення будь-яких третіх сторін про позбавлення Абонента
доступу, і за можливі наслідки, які виникли в результаті відсутності такого
попередження.
4.1.7 Оператор не є
відповідачем або співвідповідачем за будь-якими зобов'язаннями та витратами,
пов'язаними з порушенням положень цього договору Абонентом або іншими особами,
що використовують облікове ім'я (Login) та пароль Абонента, пов'язаними з
використанням мережі Інтернет за допомогою Послуг, пов'язаними з розміщенням
або передачею будь-якого повідомлення, інформації, програмного забезпечення або
інших матеріалів у мережі Інтернет Абонентом або іншими особами, що
використовують його облікове ім'я (Login) та пароль.
4.1.8 Оператор не несе
відповідальності за діяльність Абонента в межах поштового простору, що
визначений обліковим ім'ям (Login) Абонента.
4.1.9 Оператор не несе
відповідальність, у разі, якщо електронні повідомлення, що інформують Абонента
про закінчення періоду надання послуг, переміщуються до "СПАМу"
електронної скриньки, вказаної Абонентом під час реєстрації.
4.1.10. Оператор звільняється
від відповідальності у разі, якщо Абонент порушує умови договору щодо заборони
використання на комерційній основі кінцевого обладнання та абонентських ліній
для надання послуг третім особам.
4.2 Відповідальність Абонента
4.2.1 Згідно з чинним
законодавством України Абонент приймає на себе повну відповідальність і ризик,
пов'язаний з використанням мережі Інтернет за допомогою Послуг, зокрема,
відповідальність за оцінку точності, повноти та корисності будь-яких думок,
ідей або іншої інформації, а також якості та властивостей товарів і послуг, що
розповсюджуються в мережі Інтернет і надаються Абоненту за допомогою Послуг.
4.2.2 Абонент самостійно несе
відповідальність за достовірність і конфіденційність даних, зазначених ним або
його представником під час реєстрації доменного імені.
4.2 4.2.3. Абонент
самостійно відповідає за зміст, достовірність і правомірність поширюваної
інформації.
4.2.4 Абонент самостійно
відповідає за шкоду, завдану в процесі використання ним Послуги
юридичним/фізичним особам або їхньому майну. Оператор не несе відповідальності
перед третіми особами за дії Абонента.
4.2.5 Абонент несе повну
відповідальність за збереження свого пароля та за збитки, що можуть бути
завдані внаслідок його несанкціонованого використання. За фактом крадіжки
облікового імені (Login) і пароля, спричиненої з вини третіх осіб, Абонент має
право надіслати на адресу Оператора письмову заяву про зміну пароля з
обов'язковим доданням до заяви відповідного фінансового документа, що
підтверджує оплату Послуг. Оператор не несе відповідальності за дії третіх
осіб, що призвели до крадіжки облікового імені, пароля, а з метою відшкодування
шкоди, спричиненої цією крадіжкою, Абонент повинен звернутись до відповідних
слідчих та правоохоронних органів.
4.2.6 Абонент несе
відповідальність за несвоєчасне підписання та передачу Оператору Договору та
додатків до Договору, актів приймання-передачі наданих послуг. Доставка
Оператору підписаних документів здійснюється за рахунок і коштами Абонента.
4.2.7 Абонент самостійно несе
відповідальність у разі не повідомлення, несвоєчасного повідомлення Оператора
про зміну реквізитів. У разі отримання Абонентом документів з невірними
реквізитами, витрати на повторну відправку кур'єром документів з виправленими
реквізитами покладаються на Абонента.
4.2.8 У разі порушення
Абонентом умов підписання зазначених документів Оператор має право призупинити
надання Послуги до моменту отримання Оператором зазначених документів,
підписаних Абонентом належним чином. При цьому час, протягом якого надання
Послуги було призупинено, зараховується до загального строку надання Послуг за
цим Договором і не продовжує строк виконання Оператором своїх зобов'язань.
4.2.9 У разі відсутності
належним чином підписаних документів з боку Абонента, після призупинення
Послуги згідно з п. 4.2.6, протягом строку, на який Абонентом сплачено за
послугу, всі дані автоматично видаляються, без можливості відновлення.
4.3. Звільнення від відповідальності.
4.3.1 Оператор
звільняється від виконання своїх обов'язків у разі, якщо виконання обов'язків
Оператора виявилося неможливим внаслідок дії форс-мажорних обставин (обставин
непереборної сили).
4.3.2 Форс-мажорними
обставинами є обставини, що виникли після укладення договору між Оператором та
Абонентом (після прийняття цього договору), і виникнення яких жодна зі сторін
не могла передбачити на момент прийняття цього договору, до яких відносяться,
зокрема, але не обмежуючись такими, землетруси, повені, урагани, пожежі, війни
та військові дії, блокади, революції, страйки, заборонні дії влади тощо.
4.3.3 Про початок дії
форс-мажорних обставин, та про припинення дії форс-мажорних обставин та/або про
ліквідацію їхніх наслідків у разі, коли виконанню зобов'язань перешкоджають не
лише форс-мажорні обставини, а й їхні наслідки, Оператор повідомляє Абонента
протягом 4 (чотирьох) робочих днів. Достатнім вважається повідомлення,
розміщене на офіційному сайті Оператора, однак Оператор залишає за собою право
розсилати індивідуальні повідомлення, які також вважаються належним
повідомленням з боку Оператора.
4.3.4 Належним доказом
дії форс-мажорних обставин є повідомлення Оператора, як зазначено в п. 4.3.3.
цього договору.
4.3.5 Неможливість виконання
Оператором своїх обов'язків відповідно до цього договору внаслідок дії
форс-мажорних обставин не подовжує строку надання послуг за цим договором і
строку дії договору, що вважається укладеним за допомогою прийняття цього
договору.
4.3.6 У разі, якщо строк дії
форс-мажорних обставин буде тривати більш ніж 2 (два) місяці, кожна зі сторін
може в односторонньому порядку розірвати договір, укладений шляхом надання
Оператором і прийняття Абонентом цього договору, без взаємних зобов'язань
Сторін по відшкодуванню одна одній будь-яких та всіх збитків, що виникають
внаслідок невиконання Оператором своїх зобов'язань за договором і/або
розірвання договору.
5. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ПРЕТЕНЗІЙ І СПОРІВ
5.1 Усі суперечки та
розбіжності, які виникають під час виконання цього Договору, вирішуватимуться
шляхом проведення переговорів між Сторонами.
5.2 Претензії Абонента
щодо Послуг, що надаються, приймаються Оператором до розгляду тільки в
письмовому вигляді та у строк, що не перевищує 3 (трьох) календарних днів з
моменту виникнення суперечливої ситуації. Строк розгляду претензій Абонента
становить не більше 30 (тридцяти) календарних днів.
5.3 Розгляд претензій до
Оператора, пов'язаних з наданням Послуг, здійснюється за умови пред'явлення
Абонентом відповідних фінансових документів, що підтверджують оплату Послуг.
5.4. З метою вирішення
технічних питань, під час визначення вини Абонента внаслідок його неправомірних
дій під час користування мережею Інтернет, Оператор має право самостійно
залучати компетентні організації як експертів.
5.5. Під час розгляду спорів,
Сторони мають право надавати роздруковані електронні листи (e-mail), як докази,
зі збереженою службовою технічною інформацією в них (заголовках). У разі якщо
службова технічна інформація (заголовки) відсутня, такий лист не є доказом.
Оригінальність заголовків електронного листа може підтвердити
Інтернет-Сервіс-Провайдер, за допомогою якого було надіслано відповідний
електронний лист або незалежні експерти.
5.6. У разі неможливості
врегулювання шляхом переговорів спори вирішуються в судовому порядку відповідно
до чинного законодавства України.
6. ОСОБЛИВОСТІ УМОВИ
6.1. Реєстрація фізичної/юридичної особи:
6.1.1 Фізична/юридична особа має право прийняти договір і стати Абонентом тільки під своїм ім'ям. Реєстрація під ім'ям іншої особи не допускається. Абонент зобов'язаний самостійно здійснювати реєстрацію, вносити та коригувати дані в контактній та білінговій інформації.
6.1.2 Під час реєстрації фізичної/юридичної особи Абонент повинен зазначити
(обрати):
- облікове ім'я (Login);
- пароль для входу в
панель керування;
- прізвище, ім'я та по батькові/найменування організації;
- контактну інформацію
(адреса, телефон, е-mail).
6.2. Делегування приватного
доменного імені другого рівня відбувається виключно за умови надання Абонентом
таких документів:
- для доменного імені,
яке повністю або його компонент другого рівня (до знака ".", але не
включаючи цей знак) за написанням збігається зі Знаком, що охороняється на
території України відповідно до
Мадридською угодою про міжнародну
реєстрацію знаків - засвідчений центральним органом Виконавчої влади з питань
правової охорони інтелектуальної власності витяг з Офіційного бюлетеня
Міжнародного бюро Всесвітньої організації інтелектуальної власності, що
підтверджує факт міжнародної реєстрації Знака та факт його правової охорони на
території
Україна;
- для доменного імені,
яке повністю, або його компонент другого рівня (до знака ".", але не включаючи
цей знак), за написанням співпадає зі Знаком, на який центральним органом
Виконавчої влади з
питань правової охорони
інтелектуальної власності видано свідоцтво України на знак для товарів і послуг
- належним чином засвідчена копія цього свідоцтва;
- у разі, якщо
безпосередньо реєстрант (Абонент) приватного доменного імені другого рівня не є
володільцем прав на використання Знака на території України, - належним чином
засвідчена копія договору про передання володільцем Знака реєстранту (Абоненту)
доменного імені прав на використання цього Знака на території України, або
ліцензійної угоди.
6.3. Оператор, а також
Адміністратор і Оператор Реєстру публічного домену .UA не несе відповідальності
щодо наслідків використання або неправомірного використання доменних імен
Абонентом, у тому числі й перед третіми особами, а також щодо порушення
Абонентом будь-яких прав третіх осіб.
6.4. Підписуючи цей договір,
Абонент стверджує, що інформація про себе, надана Оператору з метою делегування
доменного імені, зокрема контактна інформація, є повною, правдивою та точною.
Абонент самостійно несе відповідальність за достовірність і конфіденційність
даних, зазначених ним або його представником під час реєстрації.
6.5 Підписуючи цей договір,
Абонент стверджує, що йому відома та зрозуміла мета збору, зберігання та
публікації інформації, що надається ним Оператору та необхідна для забезпечення
процесу делегування доменного імені, а також про те, що він знає та
погоджується з тим, що актуальний стан такої інформації буде публічно доступним
у реальному часі через WHOIS або подібний сервіс.
6.6. Оператор у порядку,
встановленому законодавством, створює та використовує бази даних, що необхідні
для надання послуг та містять відомості, надані Абонентом під час укладення договору,
та забезпечує захист і нерозголошення інформації з обмеженим доступом.
Персональні дані Абонента можуть оброблятися з метою надання послуг,
забезпечення виконання зобов'язань за договором.
6.7. Під час надання послуг,
передбачених цим Договором, Оператор застосовує тільки те обладнання, яке
пройшло державну сертифікацію.
6.8. Кінцевим обладнанням
Абонента є обладнання Оператора або обладнання Абонентів (за послугою
колокейшн), з можливістю віддаленого доступу Абонентів до цього обладнання через
мережі інших інтернет-провайдерів. При підключенні кінцевого обладнання всім
Абонентам присвоюються унікальні електронні коди (ідентифікатори) кінцевого
обладнання, якими є IP-адреси, логін, номер облікового запису, а також пароль,
які дозволяють Абоненту розміщувати свою інформацію на кінцевому обладнанні.
7. ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
7.1. Абонент
погоджується з тим, що Оператор є володільцем і розпорядником баз персональних
даних за згодою суб'єкта персональних даних. Разом з тим суб'єкт персональних
даних погоджується з тим, що був ознайомлений з правами відповідно до Закону
України "Про захист персональних даних" від 01.06.2010 року.
7.2. Абонент надає
свою згоду на обробку наданих ним персональних даних (у тому числі: збір,
зберігання, систематизацію, зміну, видалення, використання, поширення,
знеособлення, блокування). Метою використання персональних даних та їх
подальшої обробки є для забезпечення реалізації адміністративно-правових,
податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, відповідно до
Податкового Кодексу України, Закону України "Про бухгалтерський облік та
фінансову звітність України", а також дотримання правил і вимог Цивільного
та Господарського Кодексів України, інших законодавчих актів України під час
укладення угод (договорів, угод, контрактів тощо) між суб'єктами договірних
відносин (сторін договору), а також дотримання правил і вимог Цивільного і
Господарського Кодексів України, інших законодавчих актів України під час
укладання угод (договорів, контрактів, контрактів, контрактів, контрактів,
контрактів, контрактів, контрактів, контрактів, контрактів, контрактів,
контрактів, контрактів, контрактів, контрактів, контрактів.
7.3. Абонент погоджується з
тим, що Оператор має право знеособити його персональні дані з метою передання
(у тому числі транскордонного) іншим суб'єктам ринку реєстрації доменних імен.
7.4. Абонент погоджується з
тим, що Оператор має право передати його дані іншим суб'єктам ринку реєстрації
доменних імен у необезособленому вигляді. Відкликання згоди на обробку
персональних даних може бути здійснено шляхом направлення Абонентом
відповідного розпорядження в простій письмовій формі на адресу Оператора. При
цьому Абонент згоден з тим, що таке відкликання може спричинити такі наслідки:
- відмова з боку
Оператора в наданні послуг, внаслідок неможливості їх виконання без зазначених
даних;
- видалення доменного
імені, у разі неможливості його супроводу без наявності в Оператора таких
даних.
7.5. Абонент цим
надає згоду та доручає Оператору, як Реєстратору, опублікувати свої персональні
дані в базах даних відповідних сервісів у відкритому доступі в Інтернеті,
необхідних для роботи сервісів, служб, доменів, зокрема, в whois або подібних
сервісах.
7.6. Абонент
погоджується з тим, що його персональні дані можуть бути передані іншому
Реєстратору або Адміністратору публічного домену, у разі, якщо виконувана
операція вимагає ідентифікації Абонента як власника доменного імені.
7.7. Абонент самостійно несе
відповідальність за надання неповної, неправдивої та неточної інформації
Оператору. Абонент усвідомлює, що надання такого роду інформації може
спричинити призупинення або повне припинення надання послуг, а також розірвання
договору в односторонньому порядку без попереднього сповіщення (відповідно до
п.п. 2.3.3. цього договору).
7.8 Абонент
погоджується, що знищення персональних даних є підставою для розірвання
договору і виконується на підставі його письмової (паперової) заяви. У такому
випадку, договір розривається з дати, зазначеної у відповідному повідомленні
Оператора
8. ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
8.1 Дострокове
розірвання Договору Абонентом здійснюється шляхом надсилання на адресу
електронної пошти Оператора повідомлення про намір такого розірвання не пізніше
7 (семи) днів до дати розірвання. Договір вважається розірваним після спливу
цього строку та за відсутності в Абонента заборгованості або невиконаних
зобов'язань.
8.2 Оператор має право
розірвати цей договір у разі:
- невиконання Абонентом
умов цього договору шляхом надсилання повідомлення про розірвання договору на
адресу його електронної пошти;
- після закінчення строку, на який було
передплачено Послугу (білінгового періоду), шляхом надсилання повідомлення про
розірвання договору на адресу електронної пошти Абонента не пізніше ніж за 30
(тридцять) днів до закінчення зазначеного періоду;
- настання випадків,
визначених у пп.2.3.2 і 2.3.3 цього Договору.
8.3 У будь-якому з
випадків розірвання договору передоплата за Послуги, надані належним чином, у
розумінні п. 3.11 цього договору, Абоненту не повертається
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
9.1 Даний договір
набирає чинності з моменту її прийняття Абонентом і діє протягом строку, за
який Абонентом здійснено передоплату Послуг.
9.2 У разі внесення
Абонентом до закінчення строку дії Договору оплати за Послуги на наступний
розрахунковий період дія Договору подовжується автоматично на тих самих умовах,
що визначені в цьому Договорі.
9.3. З усіх питань, не врегульованих у тексті
цього договору, Сторони керуються чинним законодавством України.
АДРЕСА ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ОПЕРАТОРА:
ТОВ ДАТАДИНАМІКА
Юридична адреса:
Україна, 65026, Одеська обл., місто Одеса,
вул.Європейська, будинок 15/17, кабінет СВ
Найменування одержувача: ТОВ ДАТАДИНАМІКА
Код одержувача: 45721238
Назва банку: АТ КБ "ПриватБанк"
Рахунок одержувача у форматі IBAN:
UA603052990000026001044927356