Як настроїти поштову скриньку?
Поштова скринька призначена для отримання та передачі електронних листів. Кожна поштова скринька має email-адресу у вигляді "<ім'я скриньки>@<доменне ім'я>". Наприклад, "mail@example.com".
Щоб створити поштову скриньку:
- Перейдіть до Домени → Поштові домени → Скриньки → Створити або, якщо в ISPmanager створена хоча б одна поштова скринька, у Облікові записи → Поштові скриньки.
- Вкажіть Ім'я поштової скриньки. В імені можна використовувати символи латинського алфавіту в нижньому регістрі, цифри, тирі та крапку.
- Виберіть поштовий домен, у якому буде створено скриньку.
- Щоб створити додаткові імена для скриньки в цьому ж поштовому домені, вкажіть їх у полі Псевдоніми. Листи, отримані на адреси псевдонімів, надсилатимуться на основне ім'я.
- Вкажіть Пароль для доступу до поштової скриньки та її Підтвердження.
- Вкажіть Максимальний розмір дискового простору, який може містити вміст поштової скриньки. При перевищенні максимального розміру вхідні листи відхилятимуться.
- Щоб надсилати отримані листи на інші ваші адреси електронної пошти, вкажіть їх у полі Надіслати копії листів на e-mail. Щоб видалити оригінали листів з поштової скриньки, увімкніть опцію Не зберігати в скриньку.
- Увімкніть додаткові опції. Вони доступні лише тоді, коли відповідна опція увімкнена для поштового домену.
- Якщо потрібно, вкажіть Примітку. Воно відображається у списку скриньок → стовпчик Властивості.
- Натисніть OK.